29 mar 2011

some pics with me ..



12 komentarzy:

  1. swietne sa te zdjecia, no i Karolina z ''paprykarza''
    loveit!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach,całość przejrzałam i pięknie wszystko,doprawdy.Plus plus za miejsce sesji,ładnie się kłóci.Zaglądać będę.
    Jednego tylko pojąć nie mogę-po cóż przywaliłeś cytatem z Ciorana w opisie profilowym,to ekhmm...kategoria dość ciężka,w przeciwieństwie do mody(a w chwili pierwszej sądziłam nawet,że grafomańskie dzieło,dopiero po chwili coś mi tam świtać zaczęło)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jestem pod wielkim wrażeniem! świetne zdjęcia, swietny cały blog! :)

    cmok!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne zdjęcia, dawno takich nie widziałam!
    nie mogę się doczekać nowości

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne zdjęcia, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia:) kurczę bardzo mi kogoś przypominasz, ale nie wiem jeszcze kogo:)

    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great photos and great blog! Please check out mine and perhaps follow...
    http://www.vivelamandy.blogspot.com


    xoxo Mandy

    OdpowiedzUsuń

followers!