14 mar 2011

red red pants



Czerwone spodnie

ja i beti : bershka




Inspiracje






11 komentarzy:

  1. NAJLEPSZE WYDANIE ! uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądacie. Czerwone pantsy podobają mi się starsznie, ale... na kimś. Sama nie odważyłabym się, zbyt ekscentryczne jak dla mnie :)
    Masz świetne stylizacje, zyskujesz nowego obserwatora.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham czerwone spodnie !

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwone spodnie właśnie mam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwone spodnie to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwone bardzo na tak! :)
    choć zawsze będą mi sie kojarzyły z wokalista sex pistols;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Katowickie Electro :D!
    Jest dobrze ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwone spodnie zawsze spoko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone spodnie są świetne ! dwa lata temu miałam to wyrzuciłam ;/

    OdpowiedzUsuń

followers!