12 lut 2011

Wspomnienia

Oto jedno ze zdjęć wykonane jakieś 2 lata temu na cudownym dachu katowickiej kaminicy.
Zdjęcie zrobiła moja dobra znajoma pani fotograf Marysia Mendakiewicz-gorąco polecam http://mendakiewicz.pl/ Uwczesna stylizacja to marmurki zakupione w czeskiej Pradze ahhh było tam cudownie, top-jack&jones, który posiadam już od bardzo dawna oraz widzący zegarek-Urban Outfitters z Londynu, butów niestety nie widać,a były to moje cudowne trampki od japońskiego projektanta. Mam nadzieje taka odsłoną mojej osoby, również przypadnie wam do gustu...wkrótce kolejna porcja FASHION :D

7 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem,marnujesz się tutaj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajne i ciekawe stylizacje.Będę bacznie obserwować tego blog!

    http://wardrobeblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie. Bardzo amerykańskie, ale w tym wypadku to komplement;) Bardzo ładnie Ci w błękitach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze OSOBOWOŚĆ-intrygująca!
    Po drugie-geniusz opisywania słowem!
    Po trzecie- świetne wyczucie smaku!

    Jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne outfity! A jeansy z tego posta - genialne :)

    OdpowiedzUsuń

followers!