21 lut 2011

Robert B

Kolejne wspomnienie z jesieni, pozostające nieustannie w mojej głowie. Zdjęcie, które lubię przede wszystkim za klimat. Ubrania nie są może za bardzo widoczne, jednak widać krój, czyli coś co zazwyczaj bardzo cenie.Lubię rzeczy nietuzinkowe, chociaż na co dzień coraz częściej stawiam na minimalizm. Była to jednak sesja zdjęciowa, więc chcieliśmy poszaleć. Ja oczywiście za pozowałem i wystylizowałem każdy szczegół. Myślę, że wygląda to całkiem ciekawie.:)  Chciałbym tu przede wszystkim pokazać fotografie nie koniecznie mode.


Top-camden market
jeans-H&M
shoes- All Saints
sun glasses-vintage

5 komentarzy:

  1. fajnie, że w koncu znalazł się też ktoś, kogo pozytywnie jarają zdjęcia:)strasznie przyjemny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko czemu tak mało widac :( ?!

    Zapraszam na bloga mojego i Kashki
    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary!

    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You are amazing blogger and model! :)
    Follow you!

    modafobik.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
    niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń

followers!