19 sty 2011

Session with Robert B

Witam wszystkich serdecznie.
Moja przygoda z modą i fotografią rozpoczęła się kilka lat temu, jednak dopiero teraz uświadomiłem sobie, że brakuje mi jeszcze bloga, w którym mógłbym się pokazać światu :) Od paru lat współpracuje z różnymi niesamowitymi osobami, które dają mi motywacje do tego, aby się rozwijać w przemyśle modowym.
Na wstępie umieszczam zdjęcie mojej osoby jak i stylizacji, którą odbyłem kilka miesięcy temu, w bardzo klimatycznym i surrealistycznym miejscu. Fotografie wykonał młody, utalentowany chłopak-Robert Binda
W sezonie jesiennym w mojej garderobie często dominują akcenty folkowe oraz vintage.Kocham dzianinę, wełnę, kaszmiry, szale i wszelkiego rodzaju naturalne tworzywa, które przepięknie oddają chłodne klimaty.Na zdjęciu mam etniczny wełniany płaszcz  włoskiej marki Etro, szary top z zary, spodnie cheap monday, różaniec zakupiony na pchlim targu w Londynie, oraz długi szal h&m.
Spora część mojej garderoby pochodzi z Londynu, w którym mieszkałem przez rok. To miasto, poza Paryżem i Mediolanem dyktuje styl artystycznej europejskiej bohemy.Mam nadzieje, że zdjęcie, oraz stylizacja się wam spodoba.Wkrótce mój blog się powiększy i będziecie mieli okazje zobaczyć sporą część mojej pracy oraz pasji.



1 komentarz:

followers!